Producenci
Promocje
Cremajo czosnek
Cremajo czosnek
8,99 zł 7,49 zł
szt.
Kamis Czosnek Granulowany 20 g
Kamis Czosnek Granulowany 20 g
2,69 zł 1,35 zł
szt.
Winiary Rosół Drobiowy 120 g
Winiary Rosół Drobiowy 120 g
4,29 zł 2,14 zł
szt.
Graal Szprot w sosie pomidorowym 170 g
Graal Szprot w sosie pomidorowym 170 g
5,99 zł 2,99 zł
szt.
Coca Cola zero 2 l
Coca Cola zero 2 l
6,19 zł 3,09 zł
szt.
Hellena Oranżada Biała 1,25 l
Hellena Oranżada Biała 1,25 l
2,99 zł 1,49 zł
szt.
Gelwe Żelatyna Spożywcza 50 g
Gelwe Żelatyna Spożywcza 50 g
3,99 zł 1,99 zł
szt.
Dawtona Fasola Czerwona 400 g
Dawtona Fasola Czerwona 400 g
3,69 zł 1,85 zł
szt.
Knorr Fix do Spaghetti Bolognese 44 g
Knorr Fix do Spaghetti Bolognese 44 g
4,09 zł 2,05 zł
szt.
Graal Filet Śledziowy w oleju 170 g
Graal Filet Śledziowy w oleju 170 g
6,79 zł 3,39 zł
szt.
Żywiec 500 ml 0%
Żywiec 500 ml 0%
3,19 zł 1,59 zł
szt.
Dane kontaktowe

Delimo
ul. Tadeusza Kościuszki 5/U2
20-006 Lublin
woj. lubelskie

NIP: 712-33-45-102

Tel: 575 757 584
e-mail: delikatesy@delimo.pl

Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: delikatesy@delimo.pl

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: ul. Tadeusza Kościuszki 5/U 2, 20-006 Lublin , jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
  • dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Reklamacje

Jeśli jesteś Konsumentem, w przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: delikatesy@delimo.pl lub drogą pocztową na adres ul. Tadeusza Kościuszki 5/U 2, 20-006 Lublin .

Reklamowany towar należy wysłać na adres: ul. Tadeusza Kościuszki 5/U 2, 20-006 Lublin

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl